Ofte stillede spørgsmål om Coronavirus: en bemærkning til vores samfund

Dette bliver nogle hårde uger for alle, og vi ved, at du måske har nogle få bekymringer, men vi ønsker ikke, at din bestilling fra Photobox skal være en af dem. Derfor har vi sammensat disse ofte stillede spørgsmål for at hjælpe dig med at forstå, hvordan vi håndterer situationen med coronavirus, om det vil påvirke din bestilling, og hvad vi gør for at sikre, at alting fortsætter som sædvanligt. Vi vil fortsat opdatere denne side, hvis og når situationen ændrer sig, men i mellemtiden er vi helt på din side.

Holder i stadig åbent og modtager og leverer bestillinger?

Ja, vi holder stadig åbent. Vi vil altid sikre os, at vi gør det rigtige for både vores kunder og vores kolleger, og i øjeblikket arbejder vores medarbejdere hjemmefra eller følger vejledningen om social afstand og ekstra hygiejne på vores fabrikker. Vi vil stadig være her for dig, udskrive dine fotos og hjælpe dig med at genopleve dine yndlingsminder så meget som muligt.

Vi forstår alle her på Photobox, hvor vigtig din bestilling er for dig - den er også vigtig for os - og vi er stolte af hele vores team, der arbejder hårdt for at sikre, at du ikke bliver skuffet.

Fremstilles og leveres produkter sikkert uden risiko?

Vi tager denne situation yderst alvorligt, og vi har allerede forbedret de allerede høje standarder for hygiejne på vores fabrikker. Vi udfører ekstra rengøring i områder, hvor varer kommer ind på vores fabrikker, hvor dine pakker bliver hentet af kurerer og i alle andre områder, hvor vi kommer i kontakt med produkter. Vi reducerer eller stopper også fuldstændigt krydskontaminering via erhvervschauffører og leverandører.

Når det er sagt, mener vi dog, at risikoen for utilsigtet kontaminering fra et af vores produkter er meget lav. De seneste videnskabelige retningslinjer angiver, at coronavirus kun kan overleve i op til 24 timer på karton og ikke mere end 72 timer på hårde overflader såsom plast eller rustfrit stål.

Er jeres leveringstider i øjeblikket berørt af dette?

Vi levererer stort set stadig som normalt. Hvis vi begynder at opleve alvorlige problemer, vil vi opdatere vores hjemmeside og e-maile dig, hvis du allerede har en bestilling i vores system.

Kan I levere til en anden person?

Hvis du ønsker at overraske en person, som du savner, med en fotogave, pakker vi den med glæde sikkert ned og sender den direkte til vedkommendes dør. Du skal blot oplyse adressen, når du bestiller.

Er opsamlingspunkterne åbne som normalt?

Det glæder os at kunne meddele, at opsamlingsstederne stadig fungerer normalt. Hvis situationen ændres, opdaterer vi denne side med de seneste oplysninger.

Hvad nu hvis jeg ikke kan komme til et opsamlingssted, fordi jeg er i isolation?

Dette er en svær situation, og vi ville ønske, at der var en nem løsning.

Opsamlingssteder vil altid opbevare din pakke i en periode. Tidsperioden er forskellig fra opsamlingssted til opsamlingssted, så vi beklager, at vi ikke kan fortælle dig nøjagtigt, hvor længe din pakke vil blive opbevaret. Hvis du ikke kan hente din bestilling, returneres den til os, og vi vil sende en e-mail for at fortælle dig, at vi har den.

Kan min bestilling blive efterladt på et sikkert sted, selvom jeg skulle have kvitteret for den?

Vi forstår godt, at du ønsker at begrænse din kontakt med andre mennesker. Vores leveringstjenester har bekræftet, at de, hvor det er muligt, vil efterlade din pakke på et sikkert sted efter eget valg.

Hvis du har brug for at kvittere for en pakke, vil chaufføren følge retningslinjerne for social afstand for at beskytte jer begge. Dette kan indebære, at pakken efterlades uden for døren, og chaufføren vil vente på, at du henter den, inden du kvitterer. Således behøver du ikke at berøre paden - endnu en måde at holde dig beskyttet på.

10 % rabat på din første ordre

når du tilmelder dig vores nyhedsbrev!

Din e-mailadresse

Ved at fortsætte accepterer du vilkårene, og at du har læst privatlivspolitikken. Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles fortrolighedspolitik og vilkår gælder.

Bliv en del af vores fællesskab

  • Facebook Photobox
  • Instagram Photobox

Sikker betaling

  • mastercard
  • american express
  • paypal
  • visa

Vores brands

  • Photobox
  • Hofmann

    © Photobox 2023, Den registrerede virksomhedsadresse er Nanteuil le Haudoin (60440), ZAC du Ferrier Alleé des Primevères.
    Bemærk: Dette er vores registrerede virksomhedsadresse. Du kan ikke sende varer retur eller kundespørgsmål til denne adresse.
    Brugsvilkår & Privatlivspolitik opdateret og trådt i kraft den 25. maj 2018. v3.1